Heartache

Nothing can cure my headache
Cause I'm experiencing
What they call heartbreak
It's going to hurt worse
As long as I stay here
I know but man just let me lay here.

Cause this is something that I can't shake
I must be experiencing what they call heartbreak
They say it's only just as worse as you make it
I know but man just let me lay here.

 

 

Detta är en låttext av en av JBs låtar som aldrig släpptes. Visst är den fin? Liksom alla kan känna igen sig i denna texten. Hundra på det. Visst, jag har aldrig haft pojkvän och bla bla bla, men denna texten känner alla igen sig i. Jag bara vet det, typ.

Jag tänker inte lägga upp låten, men den finns på youtube så sök på den där om ni vill. Och snälla ni då, tänk på att det var längesen han sjöng den låten! Hans röst är inte så ljus längre ;)


Kommentarer
Postat av: världens bästa lillebror

Har Justin hörapparat eller är det bara musik sak? :) <3333

Svar: Haha det är ingen hörapparat ;)
ULLIS,

2012-07-22 @ 09:31:10
URL: http://johanfridh.blogg.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0