Hemma en sväng!

Hejsan :)
 
Kom hem för lite drygt en timme sen, jag har packat upp och kollat ikapp lite i "datavärlden" typ Twitter, Instagram, Fb, Bloglovin och sånt ni vet, haha man är verkligen beroende..
 
Idag ska jag och Matilda till Svante båda två, han är flyttad tillfälligt och jag har inte varit i de stallet tidigare så vi sticker dit tillsammans :)
 
Vi åker tillbaka till kusinerna imorgon förmiddag och då tänker jag heller inte blogga och jag tror vi kommer hem på söndag, så det blir ingen uppdatering i helgen heller.
 
För övrigt känner jag inte alls samma motivation till bloggen som tidigare och statistiken är näst intill kass. Funderar på att fortsätta sommarlovet ut och sen får jag se hur jag gör när skolan drar igång igen. Skulle vara rätt skönt att kunna ge ännu mer energi till skolan, särskilt nu när jag börjar nian och så. Men vi får se hur jag gör, jag ska tänka igenom allt några gånger till.
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0