Inte försent än.

Jag förstår inte varför hela världen stannat. Det är en historisk dag och alla beter sig helt normalt? Jag fattar det inte. Haha ;)
 
Hur som helst.. ni skulle sett mig när vi fick bekräftat biljetterna. Haha som jag grät och skakade.. Världens lyckligaste tjej. Lätt. Och det verkar som att man fortfarande kan köpa biljetter till Danmarks konsert på billetlugen.dk.. så det är inte försent än :)
 
Jag har varit med pappa på Center Syd och Ica Maxi en sväng men annars har jag inte gjort mycket, fokuserat på att andas.. glömde det ett tag innan idag, haha. Ska fortsätta göra ingenting nu, känner att jag behöver det idag.
 
Det är mycket som ska hända innan 20 April, men shiiiit vad jag längtar!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0