Kompisdag :)

Skönt att träffa vännerna och snacka och bara vara, behöver verkligen det :) Å vad mina vänner är bäst! Jag hade det majs med både Emily och Linnea, Emily och jag gjorde inte så mycket, chillade och snackade och skrattade, haha. Linnea och jag var ju på Center Syd och köpte en grej, också mysigt! Behövde verkligen detta känner jag :) Imorgon ska vi till Lisseberg! Tjoho :D Jag tycker inte det är så jättekul men pappa och Johan älskar det och jag tycker ju inte direkt det är tråkigt så det ska bli kul :) Såna som verkligen suger i magen älskar jag, men inte bergochdalbanor, typ balder... Uuee. Haha aa ni fattar vad jag menar ? :) Kanske ska ut och gå en runda med mamma senare, får se :) Kan inte ladda upp bild, sorry!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0