Lisseberg!

Imorgon sticker vi upp till Göteborg och Lisseberg! Kom på att jag inte varit där sen jag slutade sexan och det känns som en evighet, så det ska bli skitkul :)
 
Dock så tänker jag ha en helt bloggfri dag. Eller jag lär ju blogga när vi kommit hem, men lovar inget så kika in här om ni vill, annars ses vi igen på torsdag! Då är det förreseten dagen innan en otroligt stor dag, en dag jag längtat till huuur länge som helst! Wopa, kommer bli awesome, men först: Lisseberg!
 
Sist jag var där vann jag denna + två chipspåsar. Satsar lika stort imorgon.. ;) Den står förresten kvar här i mitt rum, typ två år gammal.. dock är alla kex slut.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0