Myyys

Ligger just nu i sängen med datorn i knäet och lyssnar på G R Y M musik. Sjukt mysigt. Ni vet själva.. Man ligger helt perfekt i sängen och har den musiken man älskar mer än något annat och vet att man kan ligga här precis hur länge man vill. Mmm. Det enda som saknas är nektariner och körsbär ;) Haha.
 
Bara för att jag vet att ni är intresserade av låtarna som är G R Y M M A så tänkte jag säga det.
 
DENNA (Pink - Blow Me) är bra. Fast DENNA (Tomas Ledin - Hon är flickan som gör allt för att göra mig lycklig) är bättre. DENNA (Fun - Some Nights) är bäst. Fast DENNA (Icona Pop - I Love It) är outstanding på alla sätt.
 
Ska snacka i tele med Emily nu. Vi hörs!
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0