Snow Patrol - Chasing Cars

Snow Patrol – Chasing Cars Denna låten asså.. Jag vet att den är gammal och blablabla. Jag gillar den ändå.

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

I don't quite know how to say how I feel
Those three words are said too much
They're not enough

De meningarna. Åå..


 

Har precis käkat, vi en väldigt rolig diskussion när vi åt. Haha Knasfamilj :) Jag har kollat ikapp lite info i Biebervärlden också, blir lite dåligt med besök i den världen när jag inte sitter så mycket vid datorn, tyvärr. Ska in och rösta på teenchoiceawards nu och sen får vi se vad jag hittar på. Kanske en omgång Ticket To Ride, får se om de andra hänger på :)

Älskar den bilden, haha :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0