Teen Choice Awards 2012

Har ni röstat? Själv har jag röstat i princip varje dag. Mest för Justins skull.. Liksom han gör så mycket för mig så då får jag göra något tillbaka. Hoppas verkligen att han vinner någon av de åtta han varit nominerad i. Men sen har vi ju The Lucky One och deras skådespelare som varit nominerade i kategorier och den filmen och skådespelarna (Zac Efron mest då ju, haha!) måste ju bara vinna! Den filmen är ju bara för bra liksom. Men ja, mest röstade jag för Justins skull :) Nu är det i alla fall slutröstad, håller tummar och tår!

Hemma från Elsa nu. Hon stack till Lödde efter vi käkat men jag och Johan stannade ett tag till.
 
Tror jag ska gå och lägga mig nu faktiskt, rätt trött ändå. Fast jag lär stanna här ett tag till.. Haha.
 
Men sov gott kära vänner!
 
Haha orkar inte hålla på med bilder och så.. Men den är nytagen i alla fall.. alltid något ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0