Tisdag!

Tjenare vänner!
 
Tisdag idag.. Det enda jag har planerat är att jag ska träffa Linnea och köpa något (kan inte säga vad). Sjukt längesen vi träffades och jag saknar henne megamycket! På tiden att vi träffas ;) Jag saknar såklart alla andra vänner, men Erika är i England och det har hon varit i typ två veckor (men hon kommer hem på fredag!) och alla andra vänner har fullt upp. Det är typ bara jag som inte har något planerat detta lovet.. Fast lite har jag ju planerat, fast inte förrän senare i sommar.
 
Jag hade även tänkt scrappa lite idag, om det inte är alldeles för fint väder. Jag har inte dragit upp rullgardinen än så jag vet inte, haha! (och nej, jag kollade inte när jag var nere och käkade frukost av någon anledning..) Är det fint väder så är jag ju ute i stället och blir bbbrrruuuunnnn :D
 
Ha en bra dag :)
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0