Vi är skadade allihopa..

Ja i alla fall jag, mamma och pappa har nog blivit lite skadade av spelet logo quiz (inte helt säker på att det heter exakt så). Haha vi är beroende på riktigt. Man ska gissa loggor och vi kommit upp till level 6 och nu är det verkligen svårt, men skakade som vi är fortsätter vi kämpa. Haha vi kollar på alla möjliga bilar och deras märken när vi är ute och kör, pappa och jag kollade loggor på systembolaget (men vi åkte inte dit bara för det), mamma satt och kollade i tidningar efter loggor och jag har en annan app där man ska gissa loggor som jag sitter och spelar på för att lära mig fler och som kanske finns på den appen hela familjen spelar på... Vi surfar också rätt mycket för att hitta loggor. Haha :) Det är skitkul tycker jag men vi har nog som sagt blivit lite skadade tror jag ;)
 
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, är rätt trött faktiskt, vi ses!
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0