Vissa saker kommer man bara ihåg. Föralltid.

Jag har otroligt lätt för lära mig och komma ihåg låttexter, haha. Jag sjunger med i princip alla låtar jag lyssnar på när jag hemma. Och lägger jag till nya låtar på Spotify tar inte lång tid innan jag kan de också. Jag försöker aldrig lära mig texter utan efter någon dag bara kan jag den.
 
Det var 2010 (det vet jag för jag kollade när jag la till låten på spotify..) jag och mina vänner var helt tokgia i låten Introducing Me av Nick Jonas och precis som vanligt kunde jag den låten utantill. Och så idag kom jag och tänka på den låten och så spelade jag den en gång och jajamen. Jag kan fortfarande varena mening! Jag fattar inte det, har ju inte lyssnat på låten på två år?!
 
Vet inte vad detta inlägget är bra för, egentligen. Ville väl bara dela med mig av detta, tycker det är riktigt konstigt. Om jag inte skulle komma ihåg låttexter så jäkla bra så kanske det tomma utrymmet i hjärnan kunna användas till typ plugg eller något, mycket bättre ;)
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0