YES!

Sprang i drygt 20 min och jag tycker på riktigt att det är näst intill... fan jag glömde ordet! Hade det precis innan jag skulle skriva det, meningen var ju klar i huvudet! Gu vad retligt. Aja, ordet var i alla fall inget bra ord. Att springa är i alla fall inte skönt tycker jag.
 
Varför jag gör det om jag inte gillar det? För jag mår bättre av det och tycker det skönt när man är hemma igen. Men när man är där ute och springer.. Usch.
 
Jag testade att starta datorn igen och efter att den gjort något skumt så funkar den igen. Inte lika trög nu heller! Najs. Fast lite synd är det ändå, hade hoppats på att kunna köpa en ny data.. Haha men nej, min data vill vara med mig ;)
 
Ska hoppa in i duschen nu och sen ut och rensa ogräs med mamma, vi ska även bort till "vår" kära ridsportbutik och köpa ridhandskar till mig och ridbyxor till brorsan. Kan ni tänka er att detta lilla samhälle har en ridsportbutik? En till faktiskt, fast den ligger lite längre bort. Haha :)
 
Haha älskar denna bilden.
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0