BLOGLOVIN!

Jag har använt Bloglovin i perioder. Men de där perioderna var rätt korta på max 5 dagar. För jag tyckte det var jobbigt att behöva gå in på Bloglovins hemsida på datorn först (vadå lat?).

Men det är rätt jobbigt att behöva klicka in på alla bloggar bara för att se vem som uppdaterat så nu har jag laddat ner Bloglovin-appen och den är SUPER! Mycket bättre än hemsidan.

Oftast kollar jag bloggarna från mobilen så den är jättebra att ha! Och de gånger jag kollar bloggarna från datorn kollar jag först på appen vilka som uppdaterat, sen går jag in på deras bloggar på datorn.. ;) Smidigt och bra!

Tycker ni ska testa Bloglovin! Även fast ni testat hemsidan men inte appen, för appen ÄR bättre :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0