Den nya designen..

...vad tycker JAG om den? :)

Jag gillade den gamla väldigt mycket, den var liksom enkel, lätt att förstå osv. Den nya är också bra tycker jag, jag gillar att man kan lägga ett inlägg i mer än en kategori, det har jag saknat, och där finns någon "snabbinlägg"-funktion som också verkar rätt bra, men jag tror inte jag kommer använda den så mycket faktiskt. Sjukt najs också att man kan markera mer än en bild samtidigt då det kommer gå mycket snabbare att ladda upp många bilder. Dock så kan man inte söka på bilder/mappar när man ska ladda upp bilderna och det är inte bra.. Nejnej. Stort minus på det. Det känns också lite osmidigit att att ha alla alternativ för inläggen brevid istället för under/över själva rutan där man skriver och att man inte kan ha valet för kategorierna och bilderna uppe samtidigt, om ni fattar. Bildernas storlek är nu automatiskt på 600 px vilket också inte är så bra för min blogg klarar max 500 px så jag måste alltid ändra det nu vilket inte är så kul..

Men stilmallen är bättre nu känns det som och man laddar upp bilder på samma sida så det blir inga nya flikar vilket är jätteskönt! Inläggen sparas också efterhand så det blir mindre risk för "oj datan dog och mitt inlägg försvann" Det här med att svara på kommentarerar fattar jag inte riktigt hur det funkar, med det låter ju smart ;)

Tror den nya är bättre än den förra, egentligen, man måste väl bara vänja sig lite :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0