En timme senare.

Så skönt med allt en timme senare. Liksom kunna sova till åtta är ju underbart en måndag, och cykla till skolan nio ist för åtta.. Najs! Och det är ännu skönare att det vänder på eftermiddagen, då blir det en timme tidigare! Hemma tre ist för fyra osv. Usch så trevligt.

Det är ju som sagt Knock Out ikväll och jag startar 20 över sju och jag ska fixa allt i stallet innan så behöver jag vara där halv fem och är jag hemma tre idag så blir det ju skitbra allithop :) Både ma & pa kommer och hjälper mig nere i Dagstorp, tacksam för det :)

Nu ska jag chilla i soffan ett tag innan jag ska cykla bort till "Rosa huset" och möta Emily, vi cyklar till skolan idag!

image description


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0