Gäster!

Hemma från både jobbet och stallet (såklart) nu :) Jordgubbsförsäljningen gick super, mycket roligare att jobba tillsammans med Emily också, innan har vi jobbat en åt gången, men idag jobbade vi båda och det var mycket roligare tycker jag :)

Svante gick också fint! Tror det kan gå bra imorgon, vågar inte säga något om vinst eller inte då jag inte har någon aning om konkurensen och allt kan ju hända, men såklart hoppas jag på placering, vore kul med någon till rosett :)

Snart kommer Josse m. familj och Emily m. familj hit. Ska bli kulkul och de lär ju stanna hela kvällen, men jag ska försöka uppdatera om jag får chansen :)

Ha en superbrakväll!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0