Hemma från stallet.

Sådär nöjd med mig själv (och Svante) idag... Min ytterskänkel är jag inte så nöjd med och min sits är ju grunden för en bra ridning så det är inte Svantes fel att det inte gick så värst bra idag. Men jag är långt ifrån missnöjd! Det ska krävas oehört mycket för att jag ska lämna Dagstorp om jag är missnöjd eller om det inte skett en förbättring mot slutet av det som inte var så bra i början. Så om jag är nöjd eller inte avgör typ skillnaden från förra passet. Jag vet att jag (och Svante) egentligen kan bättre än vad jag (han) visade idag liksom. Men vi alla har ju våra lite bättre och sämre dagar :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sticker jag hem tilm Josse! Hinner inte familjen som sticker typ nu.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0