Jag kommer fortsätta!

Efter att två väldigt gulliga personer sagt att jag inte får sluta blogga tänker jag inte göra det. Jag fortsätter! Nu direkt också, märkte att bloggen verkligen är en del av mig på bara dessa två dagarna.
 
Som ni märkt har jag inte haft så mycket bilder i de senaste inläggen och det är för att blogg esse -appen inte fungerar och då måste jag gå in på safari och sen in på hemsidan och blogga, gör man det från mobilen går det inte att ladda upp bilder, så det är därför.
 
Jag vill också säga att jag verkligen skulle bli jättetacksam och ni sprider/tipsar om bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Yes, det är bra Ullis!! <333 :)

2012-06-23 @ 13:52:17
URL: http://galnalovisa.devote.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0