Just tell me that you care and I'll be there in a heartbeat.

Hejsan, hemma från ridlägret nu och jag har haft det jätteskoj!
 
Jag har funderat på att ta en paus med bloggen ett tag och hade faktiskt tänkt göra det nu. Känner att jag inte har något roligt att skriva om och då känns det bättre att ta en paus. Tycker inte det är speciellt kul med den här pausen då jag verkligen älskar att blogga men som sagt har jag inget sådär speciellt kul att skriva om och då känns detta faktiskt bättre.
 
Tar en paus på en vecka först så ser vi då om jag börjar skriva igen eller om pausen längs lite ;) Nu vill jag bara passa på att tipsa om Justins album Believe som vunnit över många haters på sin sida och önska er en kulkul midsommar!
 
Skratta mycket så ses vi /Ullis

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Neeeejjj, du får inte sluta. Man blir så glad när man går in på din blogg. Du bloggar jättebra. Sluta inte!!! <33

2012-06-21 @ 21:39:53
URL: http://galnalovisa.devote.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0