Läggdags kanske :)

Emily kom inte hit men resten av familjen gjorde det så jag satt mest och lyssnade när de vuxna snackade, men det är rätt mysigt tycker jag, haha :)
 
Tror jag ska börja gå och lägga mig nu. Måste sura för att blogg esse -appen är ur funktion lite till också (positiv inställning här ja) men annars har jag inte mer saker att göra idag. Emily skulle tävla imorgon men det var rätt tidigt (om man heter Ullis och har sommarlov) så jag får se om jag kommer upp i tid, men gör jag det så sticker jag ner till Dagstorp och kollar hur det går för henne och alla andra kompisar för den delen. Elsa & Amanda skulle också vara med :)
 
!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0