Lite uppdatering från stallet

Jag hade tänkt köra ett tufft dressyrpass på utebanan i Dagstorp idag men det gick inte för där var tävlingar! Typiskt ju. Tog ett litet lugnare pass på en liten gräsplätt i skogen istället. Tränade mycket tempoväxlingar och på min sits. Efter de sådär halvbra förutsättningarna jag hade är jag nöjd med passet!

Som det SER UT just NU är det Knock Out på tisdag på hemmaplan. Är inte helt hundra bestämt att jag ska vara med då Svante inte är min ponny och det måste ju passa Matilda också, men hon sa att hon trodde det skulle gå bra att jag lånade Svante :) Riktigt taggad och om vi slår ut de andra lagen går vi till final! Vore ju riktigt kul om vi gjorde det!

Och om Svante inte är såld om lite drygt två veckor så åker jag på ridläger med honom! Det beror ju också på om det finns en plats kvar till mig, men gör det det och Svante inte är såld så :) Det är Britt-Marie, min tränare som håller i lägert så det blir kul!

Både tävlingen och och ridlägret är ju fortfarande eventuella saker.




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0