Najs dag!

Vet att uppdateringen inte alls varit bra idag. Hoppas att ni fortsätter läsa ändå, ni vet att jag älskar er.
 
Har varit ute typ hela dagen. Mest solat, försökte få lite bollsinne också (haha!) men det var ju hopplöst så jag återgick till solandet, det är mer min grej ;)
 
Skyller lite på blogg esse för min kassa uppdatering då deras app fortfarande inte fungerar och de inte gett ut någon information alls om när den ska vara klar eller någonting. Det blir så mycket svårare att blogga och förutom att man tappar läsare så tappar man motivationen. Aja, nu har den varit paj så länge så nu kan det inte vara långt kvar, eller?
 
Är trött nu ska väl börja gå och lägga mig. Ska ta igen inläggen jag aldrig skrev idag imorgon. Största promisen någonsin på det.
 
Hahaha Gud vad jag skrattar åt denna bilden! :'D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0