Noll koll på allt.

Blogg esse-appen bara dummar sig fortfarande. Därför jag inte skrivit.

Försöker skicka bilderna från dagen till vännerna men det går sådär om man säger så. jag har massa internetsidor uppe och massa olika flikar på varje och det laddas bilder både här och där. Haha sämst jag är :) Jag ska även försöka skicka några bilder från Mexiko till Josse som jag fotade när vi åkte linabana och lite så.

Svante skötte sig finfint idag! Lite trög i början kanske men det blev bra i slutet och jag är riktigt nöjd! Härligt! Det ser för övrigt ut som att det blir Knock Out på måndag här i Dagstorp. Kulkul och sen har vi ju tävlingen den sjuttonde! Taggad till max!

Nu ska jag fortsätta kampen med bilderna. Sen ska jag fixa blogg esse-appen!

image description
Känner att denna bilden säger er otroligt mycket..


Kommentarer
Postat av: Karin Mattsson

Sv: Ååå ja tack de var ju skönt att höra! :D

2012-06-07 @ 19:45:45
URL: http://kaarriinn.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0