Stallet med Emily!

Emily ringde och frågade om jag ville följa med henne till Marshie och såklart ville jag det! Jag red lite jag med och nu när jag kom hem skrev jag klart min historia och samhällskunskap-uppgift :) Hoppas att den höjer mitt betyg, skulle vara sjukt skönt faktiskt. Det braiga är ju att den i alla fall inte sänker betyget, så det är najs!

Har ingen aning om vad som händer resten av dagen. Blir väl att bara chilla och ta det lugnt :)


Denna killen har precis sålt ut MSG på 30 sekunder. Beliebers är oslagbara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket tyvärr så vet jag inte vart mitt är köpt min systers man köpte det någonstans utomlands? i think ...

Men + mitt skal är det jätte dålig kvalite om man ser den nära så inget jag skulle rekomendera men däremot skulle jag rekomendera 2 st på denna sida : http://merskal.se/ gå in där och sök justin bieber så kommer det upp skal ! :) Dem är verkligen fina !



Kram :)

2012-06-02 @ 17:51:20
URL: http://alexandraberglund.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0