Sundayfunday?

Eller inte typ. Eller jo.. Äh jag vet inte, förmiddagen var ju liksom kul, eftermiddagen också. Men ändå, ingen sommarlovsdag alls. Jag har ju haft saker att göra vilket jag tycker man ska ha på ett sommarlov, men att sitta här inne med filt och hoodie.. nja tvek på den när det snart är juli. Ja ni hajar vad jag menar, det har varit en kul dag men ingen sommarlovsdag men ändå en sån på något sätt. Haha.
 
Ma, pa och jag har spelat Rummy fyra eller tre (kommer inte riktigt ihåg..) gånger idag, jag tror typ att jag vann en och kom tvåa på en, en tror jag att jag kom sist på och den fjärde... ? Fanns det någon sån? Tror det faktiskt även fast jag inte kommer ihåg.
 
Annars har jag chillat rätt mycket idag, kollat klipp på youtube och bara tatt det lugnt. Det blir väl att fortsätta med det resten av kvällen :)
 
Hahahahaha jag dööööör :'D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0