Tyler Ward

Tyler gör covers på låtar och jag tycker han är riktigt duktig! Lyssnar hellre på hans covers än på originalet nu för tiden. Lite roligt att han gjort alla de låtar som har varit mina outstandingfavoriter, typ tonight tonight, we are young, party rock anthem osv.. Han har även gjort en cover på boyfriend, u smile och baby också tror jag. Boyfriend ligger förresten på topp 2 av hans låtar på spotify :)
 
 
Tyler Ward – We Are Young (originally by Fun.) - Acoustic Version  <--- LYSSNA LYSSNA LYSSNA!
 
 <--- Denna är bäst. Lätt.
 
 
 
Finns väldigt mycket låtar han gjort covers på på spotify så det är bara att gå in och lyssna. Jag är kär i honom, haha :)
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0