Vi är GRYMMA!

Ledsen för att jag inte skrivit under dagen. Blogg esse -appen har krånglat och jag har försökt att skriva flera gånger!

OV Beach Handboll 2012.. Hur gick de för laget i de gröna tröjorna det lyser om då? Det gick bra tycker jag! Den första matchen började trögt, den andra var också lite trög men sen fick vi fart! Vann de två sista och var vidare till slutspel! Tjoho! Vann den första matchen i slutspel och i den andra åkte vi ut. Samma som förra året (fast då vann vi alla matcher utom den sista..) Själv spelade jag inte så mycket, tycker det är bättre att de som tycker det är roligare spelar, jag nöjer mig med att heja ;)  Tycker vi ska vara nöjda och stolta över oss själva, vi är verkligen grymma även om det inte gick hela vägen!

Nu ska jag till Svante. Varken jag eller han ska inte få det så värst lätt idag. Trimmar oss båda till max :)

Vi ses!



Visst är våra tröjor snygga?!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0