"And I know your pain is the same"

Hejsan!

Här sitter lilla jag och spelar drawsomething och sörjer för att statistiken bara sjunker och sjunker. Får tänka på vad jag ska göra åt det. Sluta skriva alls om JB, kanske. Men det vet ni lika bra som jag att jag inte klarar ;)

Det händer inte så mycket just nu, liksom "vakna, skola, plugga, Svante, sova". Tror på 99% att det kommer bli bättre nu när det blir vår. Sen har jag ju haft Svante nu sen i torsdags, men nu ska jag inte rida honom förrän på måndag. Så nu hinner jag blogga mer :)

Jag måste plugga lite nu på morgonen känner jag. Men hur det blir med det vet jag inte. Troligtsvis lär jag inte göra så mycke ;) Haha.

Ha en bra dag allihopa! :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0