Äntligen är vecka 10 över!

Jajamensan och det är så skönt att den är slut! Nu är det dessutom bara en vecka kvar i skolan och sen är det PRAO i två veckor och direkt efter det Påsklov, najs! :)

Både matteprovet och och teknikprovet gick bra! Matteprovet var rätt lätt för att vara B-del :) Teknikprovet var rätt tufft, när jag gick ut därifrån var jag helt slut i huvudet ;) Det bara handlade om att resonera och motivera och jag tror jag skev totalt fyra papper.. Rätt jobbigt men jag tror det gick bra!

Nu finns det inga prov inplanerade, bara två inlämningsuppgifter och två läxförhör :) Rätt mycket ändå, men mycket bättre än prov!


Kommentarer
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

Prao är alltid kul! :) Vart ska du praoa?

2012-03-09 @ 19:17:30
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0