Bara några ord.

Var nöjd med allt som livet ger
Och allt det som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär!
Var glad och nöjd för vet du vad en björntjänst gör ju ingen glad
Var nöjd med livet som vi lever här

Ni känner igen orden, visst? För hur många gånger har man inte gått och nynnat på dem? ;)



Har precis städat rummet. Duktig jag är :) Saknar 8A så sjukt mycket nu. Visst, jag har spenderat nästan hela helgen med Linnea och jag träffade Emily och Amanda i kyrkan men ändå. Tänker på dom 24/7 typ. Och det tar ju två hela veckor till innan jag träffar alla? Jag dör.

Imorgon är det PRAO igen. Ett annat ställe denna veckan :) Samma ställe som jag sommarjobbade på i somras, fast i butiken denna gången, i somras stod jag ju på torget. Emily ska också praoa där, så det blir kul :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0