Blä på allergier :)

För er som inte vet är jag ju allergisk mot häst, och det suger ju ;) Men det stoppar inte mig från att rida, jag älskar det för mycket.. Det är liksom att sluta gå ut bara för att man är allergisk mot gräs?

Tror också att jag är allergisk mot hösligaget i stallet, för när jag håller på med det börjar jag nysa och får utslag på händerna? Haha. Och nu sitter jag här hemma med smått kliande händer, mycket kliande ögon och en rinnande näsa, jag är nog allergisk mot något här hemma också, för det var inte såhär jobbigt i stallet!

Haha jag pallar inte! Fy och blä och usch på allergier, det borde förbjudas! :)

Detta verkar säkert som ett av mina gnällinlägg, men jag är inte så värst ledsen över det. Jag sitter här precis lika glad som om jag hade skrivit om en kul rast i skolan. Så farligt är det inte, vill bara veta vad det är jag är allergisk mot :)

Ska snart börja med läxorna, men först måste jag snyta mig! ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0