Chillaxar vid datorn..

Har inte så mycket att skriva just nu. Jag har duschat och käkat och nu sitter jag och bara chillar vid datorn. Lyssnar på finfin musik och längtar till om 14 dagar. Vad som händer då? Kika in HÄÄR så får ni reda på vem det handlar om och om ni scrollar ner lite och läser lite så får ni reda på vad som händer då. Åå vad Ullis längtar!

Ska snart krypa ner i sängen och soooovaaaaa är helt jättetrött. Måste bara göra HK, men den kan jag göra imorgonbitti istället.. Sova sova sova sova det är det enda som snurrar i mitt huve.


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

härligt att du är med! vinnarna är uppe nu & även en ny chans att anmäla er för morgondagen. kram

2012-03-12 @ 21:41:30
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0