Det är ju självklart att en photoshop som ligger bakom, men ändå.


Tycker det är rätt coolt fast man liksom ändå vet att det är photshop alltihop. Knas egentligen. För er som inte förstår vad jag snackar så kan man se ett ansikte..

Jag vill säga tack till Hanna som skrev lite om benhinneinflamation i en kommentar och tipsade om en sida, tackar tackar!

För övrigt är jag hemma från konfirmation vilket ni nog fattar. Ledarna blev glada för vår lilla spontana present, ahaha :) Bara fyra gånger kvar nu innan jag konfirmeras och det är ju riktigt sorgligt? Usch på den tanken.

Nu ska jag nog roa mig med lite Romeo & Julia. Förhör på det imorgon. Knas berättelse det där ju..?


Svart under ögonen, jajamensan. Och det beror inte på snöbollskrig, nejnejmensan (ahahaha) utan på att jag rev lök på hemkunskapen. OMG vad det var hemskt. Fråga vännerna mina..


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

vinnarna av dagens blogg är uppe - däremot INTE en ny omgång, så ni får vänta tills en annan gång :) kram

2012-03-13 @ 21:49:09
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0