Det var en speciell dag på Tolvåker idag..

Haha nej.
Men kommer ni ihåg när brandlarmet gick i skolan och det brann för fulla muggar för si sådär 1000 år sen? Kanske inte riktigt så längesen, men nästan. Den 12/1 i hände det, och det är ju nästan samma sak som 1000 år sen ;) Sen dess har de ju fått renovera en stor del av skolan, ni vet det ska ju saneras och hållas på, väggar ska rivas och när de släckt så sprutade de ju vatten då blev det ju fuktskador i väggarna och sånt ni vet.. Men nu är allt fixat, så idag var skolan som vanligt! Tjoho! :D De har fixat så vi har en handikapp toalett nu, och de har till och med spotlights! Det ni! Typ tre, men ändå ;) Haha.

Det känns otroligt bra faktiskt att hela skolan hel faktiskt. Så det har faktiskt varit en liten speciell dag ;)


Haha omg kolla mina öron! Hahahaha jag dör! Typ skitstora ju? Har jag så stora öron? Hahaha.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0