Grattis Justin!

image description
Idag fyller Justin 18 år! :D Stort grattis till honom! :')

Vad jag önskar allra mest just nu är att jag kan vara med och fira honom. Men jag och vännerna får fira för oss själva. Jag har så mycket lila på mig som möjligt och hade tänkt ha lila ögonskugga (jag har aldrig ögonskugga i vanliga fall) och sen köpa något smarrigt i cafeterian! :)

Vi Beliebers och Justin är en familj. Inget snack som saken. Så att fira Justin för mig är självklart!

image description

image description
Justin är den bästa killen jag vet (räknar inte med släkten) och jag är så stolt över att vara en Belieber! Jag älskar Justin obeskrivligt mycket och hoppas, hoppas, hoppas att Justin får en otroligt bra födelsedag, man fyller bara 18 en gång! Önskar att jag kunde säga till honom hur mycket han betyder för mig, hur glad han gör mig och hur mycket jag älskar hans sätt att vara och hans texter.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0