Här sitter lilla jag..

..Lilla jag har precis käkat en kanelbulle är allmänt glad. Hon vägrade ta hem väskan så denna dagen kan inte plugga någonting och det tycker hon är sköönt (haha, lät som Stina i "Vi på Saltkråkan..).

Ok. Hej på riktigt :) Det stämmer att jag vägrade ta hem väskan idag. Jag bara orkade inte bära den och plugga idag så den fick stanna i skåpet :) Najs! Så vad jag ska göra idag har jag ingen aning om. Men jag hittar nog på något. Typ kanske studsa? Eller kanske något annat. Vem vet? Men om jag ska tro så tror jag att jag stannar här framför min lilla vän kallad datan och kära ajfånen hela eftermiddagen :)

Vi hade någon skrivarkurs idag i skolan och skrivuppgift i shk och läxförhör om Romeo and Juliet. Sen hade vi 50 min rast och 20 min rast och 10 min rast och 20 min rast. Och de andra hade en trött Ullis att umgås med.. Haha :) Iofs hade jag några trötta personer att umgås med jag också :)

Nu lyssnar jag på en låt från Lilla Melodifestivalen 2007. Aahahahaha men är den bra så är den.
Hoppas (precis som vanligt) att ni haft en bra dag :)


Oj så fin jag blev när jag gjorde så :)


Kanske lite bättre såhär?

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0