Internationella kvinnodagen

Hemskt att det behövs, men det är bra att den finns så kvinnor kanske får ha samma rättigheter som män någon gång.

Denna dagen har inte varit min bästa dag genom tiderna. Haha. Jag har inte varit på ett jättebra humör, dagen startade rätt surt när jag såg att det snöade.. Men nu är nästan all snö borta igen så lite gladare är jag :) Sen har jag fått skrivit mycket på två inlämningsuppgifter som ska in i nästa vecka, så det är skönt :) Men sen har jag ju två prov imorgon. Panik! Nej men det ska nog gå bra, men jag har panik ändå. Ahaha.

Ska samla krafter inför pluggandet en stund framför datorn, sen sätter jag fart! :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0