Jag blir så trött på det!

Jag ska försöka att inte bli arg nu när jag skriver detta.. Haha andas Ullis.. Men jag bara måste berätta få säga er detta. Vi hade en diskussion om Justin Bieber på hemkunskapen och jag blev så förbannad arg på läraren! Haha helt sjukt.

Lika bra att säga detta innan. Jag vill inte få er att gilla Justin! Verkligen inte. Ni får tycka precis vad ni vill om honom, men jag tycker ni kan respektera att folk gillar honom och inte säga ett enda jävla litet ord (det sket sig om att inte bli arg, sorry..) om vad ni tycker om honom. Liksom vi vet att ni inte gillar honom.

När jag sa att jag gillar honom så började läraren skratta? "Nä usch. Han kan inte sjunga" säger hon osv. Sen försvarar jag ju självklart Justin och frågar varför Usher, LA Reid, Sean Kingston osv då vill sammarbeta med honom. "Usher?" Säger hon och börjar skratta igen.

En lärare? Jag blev så sur och arg och alltihop för jag tycker inte att en lärare ska säga så.

Killarna i klassen gillar ju inte heller honom och en kille sa "han sjunger som en tjej". Och direkt så åkte min mobil fram, jag tog fram klippet där han sjunger "Let It Be" och började spela. Och vet ni vad killen sa då "Amen det är ju inte han" Haha så gulligt. De som hatar Justin vet inte ens hur han låter. Replikerna är liksom intränade och deras hjärnor är inställda på "han låter som en tjej".

Att killen sa så kan jag förlåta honom för. Han är inte värre än någon annan och han erkände ju faktiskt att han inte lät som en tjej längre. Men att en lärare skrattar åt eleverna? Å så arg jag är på henne!

Jag kanske överreagerade. Men ärligt. Man säger/gör inte så som lärare.

Ni måste inte börja gilla Justin. Aldrig att jag vill att ni ska göra det, för vem var det som gjorde honom känd? Jo "The haters" och jag älskar klipp på "Justin" som inte är Justin. Åå vad jag skrattar :')


Som denna till exempel.. Åå vad jag älskar er som "hatar" Justin, ni gör så att jag får magrutor! Och ni är så gulliga som ägnar er så mycket tid till att göra "elaka" bilder på honom, kommentera hans videor där ni berättar hur mycket ni hatar honom. Ni är så gulliga som tänker så ofta på hur mycket ni hatar honom. Och det gulligaste är att ni inte fattar att ni gör honom ännu kändare..

Tack för mig nu ska jag göra shk och engelska :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0