Jag kan bara säga en sak: SE DEN!

Lätt värt att kolla på. Spendera 30 min av era liv till att se denna filmen, ni kommer inte ångra er!
Denna filmen fick mig såklart att tänka efter. Och självklart tycker jag det är fel det Kony gör. Absolut. Och självklart tycker jag att vi som vill stoppa honom gör rätt också. Det han gör är hemskt. Men jag är ändå lite tveksam till alltihop. Jag vet inte om jag tycker vi gör det på rätt eller fel sätt. Att arrestera honom är ju självklart rätt, och att sprida info om honom är också rätt, men sättet vi sprider infon.. Då tänker jag bara på den där natten då vi sätter upp en massa lappar (eller vad jag nu ska kalla det?) på honom. På något sätt tycker jag det känns fel, jag får fundera lite på det. Men jag kommer alltid tycka att det han gör är fel, så missförstå mig inte.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0