Jag vill rätta MIG SJÄLV lite.

Ganska många gånger har jag skrivit om Justin B och om att jag tycker att han får ta emot överdrivet mycket hat och så har jag klagat på er "haters", bett er/dom sluta osv. Men i slutet har jag skrivit att jag tycker att ni ska fortsätta "hata" honom.

Typ sådär. Det går ju inte riktigt ihop ;)

Så jag vill bara förklara lite bättre vad jag menar. Bara förklara. 

Jag tycker Justin får överdrivet mycket hat och kränkningar, ja. Men så är jag också en Belieber ;) Såklart kan inte alla att gilla Justin. Det fattar jag också. Och han kommer alltid få stå emot hatet, men det gör ju alla artister. Jag tycker bara att det går över gränsen ibland och det är då mina kanske inte så snälla inlägg skrivs.

Så jag har inget emot några elaka kommentarer/bilder/videos osv. mot Justin. Alla artister får det. Men ibland tycker jag det går över gränsen, typ. När det liksom hela facebook bara handlar om honom (ja det har hänt). För som jag skrivit i slutet gillar jag att kolla på några roliga bilder "haters" gjort. Haha jag gör det.

Hajar ni vad jag menar nu? Haha känns sjukt rörigt alltihop. Men jag hoppas ni fattar vad jag menar.


:')

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0