Mina knän saknar stötdämpare.

Blev ingen cykling det blåser för mycket för att jag ska palla :) Istället bestämde jag mig för att springa men det sket sig ju. Mina knän har inga stötdämpare längre, de har försvunnit den senaste tiden. Dålig stil av dem ;)

Gjorde sjukt ont i knäna när jag sprang så jag sket i det och gick en runda istället och efter 2.61 km powerwalk kunde jag springa typ 500 m utan att det gjorde ont.. WOW. Ahaha.

Och jag vet att man bör gå en stund innan börjar springa och jag gjorde det :) Nu ska jag lämna in mina knän på reparation så de får tillbaka sina stötdämpare :)


Senaste modellen av stötdämpare. Alldeles lagom för mina knän.

Känn ironin i typ allt jag skrev.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0