Nu är det slut!

Känner att jag haft lite för många inlägg om Justin Bieber den senaste tiden.. Tror ni håller med? ;) Ska sluta med det nu hade jag tänkt. Det är klart att jag inte kommer sluta helt, men såhär många ska det inte bli!

Men sen tycker jag att jag har lite rätt att ha lite fler nu eftersom han faktiskt fyller 18 år IDAG! Jag menar hur ofta gör man det egentligen? :)

Sen när det ändå handlar om JB så kan jag säga att Jag, Linnea & Emma köpte vars en chokladbolle i skolan, satte på ett klipp på Justin när han sjunger Happy Birthday och så sjöng vi med och sen firade vi med chokladbollarna! :)

Grattis än en gång fina Justin och jag hoppas att du har en bra födelsedag!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0