Onsdag!

Hallåja!

Är på sjukligt glatt humör idag! Skolan se upp .. ;) Lyssnar precis som vanligt på min grymma grymma grymma Spotifylista. OCH NEJ, i den listan är det inte en enda JB låt. Han har en egen lista och den spelas inte lika ofta som den grymma x3 gör. Men JB's är grym x10 så den är ändå bäst.

Idag ska till skolan. Ahaha det visste ni inte va?! Skoja bara och det var inte kul och jag vet. Men till skolan ska jag och sen ska jag hem igen. Ahaha.

Skärpning. Jag ska förmodligen till kyrkan vid sex, gudstjänst där då. Det beror på hur många av mina konfirmationsvänner som ska dit :)

Ha en bra dag allihopa!


Om jag har rosa på mig blir bakgrunden på något sätt grön?


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0