Planerna för dagen!

Hallå på er!

Idag ska jag:
- In till Lund och kolla bussar/tåg.
- Köpa kläder till PRAOn.
- HEMLIS.
- Hem till mormor & morfar och käka.
- Gå eller cykla en runda.

Jag ska ju PRAOA i Lund och har inte riktigt koll på bussar och tågstationer osv, så det är det vi ska kolla ;) Första veckan ska jag ju vara på Grand Hotell och där skulle jag ha långärmad blus och svarta skor och tror ni att jag har det? Nej såklart inte. Haha så det måste vi köpa :)

Hemlisen tror jag att jag egentligen kan berätta. Men eftersom vissa i släkten läser bloggen så vill jag inte berätta.. Sorry. Men senare kanske jag berättar :)

Jag har ont i ena vaden men om det skulle försvinna så går jag en runda sen när jag kommit hem. Har jag fortfarande ont får jag cykla istället :)

Ha en bra dag!

image description
Haha så rolig bild tycker jag.. KOLLA HÅRET!





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0