Premiärtur för säsongen!

Jag, mamma och Emily körde nercabbat sista biten till konfirmationen från praon! Sen kopplade vi in min spotify till bilen så då var det inga mesiga radiolåtar som spelades ;) Boyfriend spelades och Live My Life och Call Me Maybe :) Riktigt härligt var det!

Imorgon cyklar jag och Emily till stationen. Och hem. Score till oss för att vi är så duktiga tycker jag :)

Vill ni ha några låttips som jag känns lite mer normala än de från Pannkakor med sylt och inga av Justins låtar? Ska jag vara ärlig tror jag att ni känner igen alla, men jag tipsar om dem ändå :)

Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Young, Wild & Free - feat. Bruno Mars
Walk Off the Earth – Somebody That I Used To Know
James Morrison – I Won't Let You Go


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0