Sista dagen nu då.

Sen kommer inte jag till Tolvåker mer förrän vecka 15. Hur ska jag klara mig? Skolan kan jag klara mig utan, men klassen? Jag saknar ju dem över en helg, hur ska jag klara tre veckor? Vissa kommer jag ju träffa ändå, men en kompis har flygit till Grekland där hon ska praoa, en annan i klassen flög till Kina. Dem kan jag ju inte träffa? Aja, det blir bra träning inför sommarlovet ;)

Jag går runt och förbereder mig mentalt för att klara salto (bakåtvolt) idag på studsmatttan.. Aaaaa. Jag började redan igår.. Hoppa uppåt, lite bakåt, slå över benen, landa (i bästa fall inte på nacken), inte bryta några ben..
Jag ska vara med Josse idag och hon kan det så hon får hjälpa mig och jag ska ge tusan på att klara det! :)

Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0