Tagga träningsvärk!

Hejsan!

Är nyduschat och nykäkad.

Älskar påhittade ord. Nykäkad.. Finns ju inget bra ord som berättar att man precis käkat så det var på tiden att det uppfanns ju :) Haha.

Imorgon kommer jag ha så mycket träningsvärk man kan ha. Eller det är det jag är inställd på, för då kan det i alla fall inte bli värre ;) Sjukligt jobbigt på idrotten.. Min puls dog. Om nu en puls kan dö? Sjukligt jobbig var det och sen hade vi lite styrketräning också. Då dog hela kroppen. Ahaha. Inte i så jättebra form just nu förstår ni. Eller jag har ju aldrig varit jättevältränad. Men bättre än detta i alla fall ;)

Och här hemma efter jag blivit nykäkad så körde jag ännu mer styrka. Ojoj. Känns faktiskt riktigt bra och träningsvärken kommer jag stå ut med, är det någon värk man vill ha är det ju träningsvärk ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0