Ullis drömjobb..

Kan ni gissa det? Haha nej det tror jag inte ;) Det är lite udda, om man säger så :) Men jag vill verkligen jobba på ett Hangarfartyg. Ni vet uppe på däck med flygplanen och helikoptrarna.. Åå vad jag skulle gilla det. Kunna bli kallad "shooter". Det är mitt drömjobb.

Sen vet jag att man är ute i tjänst flera månader i sträck utan kontakt med släkt och vänner och bla bla bla. Men jag vill ändå bli det! Och ja det är farligt och sånt men Ullis vill!

Det enda som jag tycker är läskigt med det jobbet är att jag isf skulle hjälpa snälla piloter att döda fiender? Liksom att jag jobbar med att döda folk? För det blir ju nästan så. Piloterna åker ut (dock inte alltid) för att skjuta på fiender och det är jag som skjuter iväg piloterna. All typ av dödning tycker jag är fel, så det känns ju inte riktigt bra. Men ja, jag har lite tid kvar att fundera på om jag vill bli det. Eller det vill jag ju, men ni hajar nog :)

Bild från när vi var på Hangarfartyget i San Diego :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2423370/images/2012/pic_193494646.jpg" class="image">


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0