Vad har jag gjort idag egentligen?

Ehhm jag har.. ehhm typ... typ suttit vid datorn...? Jag var ute och studsade i typ fem min också men gick in igen för jag tyckte det var kallt. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Kul ju. Nej inte alls. Jag har spelat på drawsomething rätt så mycket också.

Jag har suttit helt knas på stolen så jag har ont i ryggen nu. Ahahaha. Okej det var inte kul. Ergonomi. Eller vad det nu kallas. Lär inte få så bra betyg på det i skolan.. Ahahaha. Okej det var inte kul det heller :)

Nä. Ska kolla fixa facbook en gång till som att jag inte gjort det tillräckligt idag och sen ska jag krypa upp i soffan. Najs :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0