Vill ni få ett låttips?

Isf måste jag varna er lite först.. Haha! Den är från Lilla Melodifestivalen 2007. Ahaha det är sant. Men jag tycker faktiskt den är riktigt bra. Sk8 – Min största första kärlek Lyssna så får ni se!

Idag är det tisdagen den 13/3 vecka 11. Fråga mig inte varför jag skrev det, tack :) Hursomhelst är det konfirmation idag. Och precis som vanligt tycker jag det ska bli kulkul :)

Och det är nu jag ska skriva: Nu ska jag göra HK eftersom jag inte gjorde den igår.
Men istället skriver jag: Nu ska jag kolla fb och lite bloggar och så :)
Och till mamma och pappa skriver jag: Det är lugnt med HKn, gör den på en rast! (men ni vet lika bra som jag att det inte kommer hända..)

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0